Ham-Kam - Jerv
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Ham-Kam - Jerv
En viktig hjemmekamp mot Jerv idag. Virker som alle mann er skadefri, bortsett fra Dunn da selvfølgelig. Jeg vil ha dette laget:
Hagen
Opsahl, Kuru, Skjærvik
Melga, Bjørlo, Sjølstad, Onsrud, Kongsro
Lind, Kirkevold
Hagen
Opsahl, Kuru, Skjærvik
Melga, Bjørlo, Sjølstad, Onsrud, Kongsro
Lind, Kirkevold
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
- Been thanked: 7 times
Re: Ham-Kam - Jerv
Kongsro er vel suspendert, så der går Nouri inn. Det var en fugl som visket i øret mitt ute i går om at Marcus P starter. Kampbildet passer han, og jeg er temmelig sikker på en kasse der! Første eliteseriestart på gud veit hvor lenge. Best under press da det står ting på spill. Kommer til å være taggad!
-
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 26 times
Kongsro suspendert ja etter at han ikkje akkurat utviste kongsro og snakka på seg eit gult i frustrasjon førre kamp. Trur det blir ein nøkkel nettopp å ikkje stressa i denne kampen, men vera balanserte, tøffe og få til presspelet frå start av. Jerv kjem med nærast ingenting å tapa, og Kamma må greia å setja standarden!
Håpar spelarane greier gjera om nervøsitet (eg er iallfall nervøs) om til positiv energi.
Håpar spelarane greier gjera om nervøsitet (eg er iallfall nervøs) om til positiv energi.
-
- Been thanked: 7 times
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Jerv har jo bare en person og se opp for så skjønner ikke at "Järv-dödaren" får stå alene så mye. Hvor mange har Melgalvis mot Jerv nå?
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Utrolig viktig seier. Likte at vi kom til sjanser på så mange ulike måter. Innlegg, overganger og dødballer. Effektiviteten var det verre med. Fin eliteseriedebut av Jendal og Pedersen var pigg den omgangen han fikk. Nå er det Molde borte neste. Der er alt bonus.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Skapte masse, det er bra, men tror vi hadde blitt straffa mot bedre lag på 2-1 og utover en periode. Jeg var helt sikker på at det ikke skulle gå på det tidspunktet, noe som gjør seieren enda deiligere.