Hamkam-Tromsø
Hamkam-Tromsø
I tillegg til all VAR- og dommer-driten i dag vil jeg minne på hvor dårlig jobb Gaute Helstrup gjorde for Kamma. Han henta med seg Johnsen og Pedersen som ikke fikk til noenting bortsett fra et perletreff fra Pedersen. Hvorfor vi fortsatt skal plages av et pinnsvin med menneskekropp er det vel bare ganjing som kan forklare?
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Re: Hamkam-Tromsø
Fuck VAR og fuck Tromsø
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Hva er det med det forpulte jævla møkkalaget der? 3 tap mot de i fjor, 3 kamper der vi burde/skulle fått mer ut av det. Og jeg står der når klokka nærmer seg 90 og tenker 'faen hvis vi bare får med oss 1 poeng her'. Neida, sånn skulle det selvfølgelig ikke gå. FAEN!
Og tanken om å stå der mot Odd hjemme 25.6 med 6 poeng rykker stadig nærmere. LSK og Glimt er bare å glemme, skeptisk til RBK borte og tirsdag, tja, alt kan (forhåpentligvis) skje. Med Jendal i mål....
Og tanken om å stå der mot Odd hjemme 25.6 med 6 poeng rykker stadig nærmere. LSK og Glimt er bare å glemme, skeptisk til RBK borte og tirsdag, tja, alt kan (forhåpentligvis) skje. Med Jendal i mål....
Tenker, etter at adrenalinet har lagt seg: vi var klart best i dag, og viser at vi kan spille med annen formasjon i andre omg. Jeg synes de viste bra med guts og ble litt bortdømt. Så er det idiotisk av sandberg på slutten og sånnsett fortsetter vi med dumme personlige feil. Men aafk, Sandefjord, godset er antakelig dårligere enn oss og vi har mulighet til å forsterke i sommer. Så ingen grunn til å grave seg helt ned:)
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Enig, graver meg ikke ned etter det her. Tror vi tar poeng mot topplag fremover faktisk.artigas wrote: ↑Sat May 13, 2023 10:37 pmTenker, etter at adrenalinet har lagt seg: vi var klart best i dag, og viser at vi kan spille med annen formasjon i andre omg. Jeg synes de viste bra med guts og ble litt bortdømt. Så er det idiotisk av sandberg på slutten og sånnsett fortsetter vi med dumme personlige feil. Men aafk, Sandefjord, godset er antakelig dårligere enn oss og vi har mulighet til å forsterke i sommer. Så ingen grunn til å grave seg helt ned:)
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004