Stabæk - Ham-Kam
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Stabæk - Ham-Kam
Turnering: Eliteserien
Tid: Onsdag 4.oktober, kl.19.00
Sted: Nadderud
TV: Tv2 play
Viktig kamp mot Stabæk venter. For vår del er Sjølstad og forsåvidt Dunn utilgjengelige. For Stabæk er Kasper Høgh sannsynligvis ute.
10 år siden vi møtte Stabæk i en offisiell kamp. Da vant vi 5-1 på Nadderud.
Jeg vil gjerne se 3-4-3 med Bjørlo og Onsrud sentralt på midtbanen.
Tid: Onsdag 4.oktober, kl.19.00
Sted: Nadderud
TV: Tv2 play
Viktig kamp mot Stabæk venter. For vår del er Sjølstad og forsåvidt Dunn utilgjengelige. For Stabæk er Kasper Høgh sannsynligvis ute.
10 år siden vi møtte Stabæk i en offisiell kamp. Da vant vi 5-1 på Nadderud.
Jeg vil gjerne se 3-4-3 med Bjørlo og Onsrud sentralt på midtbanen.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Re: Stabæk - Ham-Kam
23. juli? Gammelby på overtid?Quadrophenia wrote: ↑Mon Oct 02, 2023 4:07 pm10 år siden vi møtte Stabæk i en offisiell kamp. Da vant vi 5-1 på Nadderud.

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Glemte ordet «borte»GSP wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 7:19 pm23. juli? Gammelby på overtid?Quadrophenia wrote: ↑Mon Oct 02, 2023 4:07 pm10 år siden vi møtte Stabæk i en offisiell kamp. Da vant vi 5-1 på Nadderud.![]()
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
For en møkkakamp!
VAR og NFF klarer riktignok å ødelegge kampen med det røde kortet, men spillet til Kamma er fryktelig dårlig. Vi henger jo ikke sammen i det hele tatt og vinner ikke dueller.
Hvis det blir sånn spill mot Sandefjord og Haugesund, så blir det en blytung høst.
VAR og NFF klarer riktignok å ødelegge kampen med det røde kortet, men spillet til Kamma er fryktelig dårlig. Vi henger jo ikke sammen i det hele tatt og vinner ikke dueller.
Hvis det blir sånn spill mot Sandefjord og Haugesund, så blir det en blytung høst.
-
- Been thanked: 9 times
Begredelig, men ikke overrasket.
Hva er forøvrig vitsen med å hente Jonsson, når han ikke får muligheten?
Hva er forøvrig vitsen med å hente Jonsson, når han ikke får muligheten?
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Enig, det er merkelig at Jónsson ikke får muligheten til å komme innpå i dag.
Jeg synes Michelsen stort sett er god på taktikk og laguttak, men i dag bommer vi på både laguttak, taktikk og innstilling til kampen. Jeg fatter ikke hvorfor Bjørlo ikke starter. Stabæk får også alt for mye rom når vi spiller med Mawa og Kjærgaard, istedet for 3 sentralt på midtbanen.
Jeg synes også at det er rart at Udahl ikke får muligheten til å få minutter i beina.
Mot Sandefjord må Bjørlo og LO starte på midtbanen, og Udahl må gjerne få sjansen på Mawas bekostning.
Jeg synes Michelsen stort sett er god på taktikk og laguttak, men i dag bommer vi på både laguttak, taktikk og innstilling til kampen. Jeg fatter ikke hvorfor Bjørlo ikke starter. Stabæk får også alt for mye rom når vi spiller med Mawa og Kjærgaard, istedet for 3 sentralt på midtbanen.
Jeg synes også at det er rart at Udahl ikke får muligheten til å få minutter i beina.
Mot Sandefjord må Bjørlo og LO starte på midtbanen, og Udahl må gjerne få sjansen på Mawas bekostning.
Håpløst av Kongsro.
Denna kampen hadde vi vønni 27.8, så gratulerer til Stabæk for den.
Matchball 1 av 3 tapt, nå må vi bare omstille til søndag og kjøre på. Typisk Kamma og Hedmarkinger å grave seg ned nå. En fuckings måned siden vi knuste RBK og spilte uavgjort mot Glimt. Kom igjen da Kamma, nå reiser vi oss!
Denna kampen hadde vi vønni 27.8, så gratulerer til Stabæk for den.
Matchball 1 av 3 tapt, nå må vi bare omstille til søndag og kjøre på. Typisk Kamma og Hedmarkinger å grave seg ned nå. En fuckings måned siden vi knuste RBK og spilte uavgjort mot Glimt. Kom igjen da Kamma, nå reiser vi oss!