Ja, da venter serielederen på Briskeby. Ikke et veldig dårlig lag Glimt, men jeg har trua på at Kamma kan gi de bra motstand.
Jeg tror nøkkelen blir å få til noen raske kombinasjoner foran forsvarsfireren dems. Der er de svake. Også selvfølgelig å ta kontringene 100% med presisjon og flere mann. Defensivt må vi pakke inn Høgh (som jeg tipper starter) og presse kantspillerne så langt ut som mulig. De er meget bra på å presse høyt så vi må unngå balltap lavt i banen.
For Glimts del er Bjørkan, Sørli, Bassi, Espejord, Fet og Skeide ute. For vår del er Opsahl og Strand Nilsen grantert ute og Sørås fortsatt tvilsom. Skal vi tippe samme lag som mot Sarp da?
Ham-Kam - Bodø/Glimt
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 27 times
Re: Ham-Kam - Bodø/Glimt
Kjenner at jeg ikke orker nok et langskudd i mål fra Patrick Berg i dag.
Vamos camaradas
Twitter/x: bergpreken
Twitter/x: bergpreken
Vanskelig å skrive noe mer enn usammenhengende gledesytringer nå
Så utrolig deilig! For en innsats i alle ledd! Forsvarsspillet var så bra at jeg ikke en gang var nervøs i sluttminuttene. Vi kan slå alle!
Og for øvrig mener jeg at VAR bør ødelegges.

Så utrolig deilig! For en innsats i alle ledd! Forsvarsspillet var så bra at jeg ikke en gang var nervøs i sluttminuttene. Vi kan slå alle!
Og for øvrig mener jeg at VAR bør ødelegges.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
For en utrolig deilig seier! Alle gutta legger ned en kjempeinnsats. Simenstad har vært en åpenbaring på midtbanen. Ikke bare på grunn av skuddfoten, men han gir oss mye mer løpskapasitet på midten og gjør at midtbanen er mye bedre balansert.
Vi har faktisk 5 på rad uten tap i serien. Nå tar vi Viking og Brann også!
Vi har faktisk 5 på rad uten tap i serien. Nå tar vi Viking og Brann også!
-
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 26 times
Det var ein stor siger av Hamarkameratene i går. Nærast ein perfekt gjennomført kamp. Tolmodige og passe aggressive lavt forsvar, og ordentleg press når ein først gjekk i høgt press. Evna å spela fotball og å få til vendingar av spelet òg.
Simenstad er nemnd over som ein god tilkomst, heilt einig i det, men òg Vidar Ari Jónsson skal trekkjast fram. Verker som ei smart signering og ein spelar Kamma skal dra fin nytte av. Smart spelar og ein god fot. Eigentleg kan heile laget trekkjast fram dei siste to kampane, samtlige leverer. Udahl og Ødegård er gode på topp.
Banden leverer i takt med laget. Herleg stemning.
Jakob Michelsen og Tom Dent skal ha mykje av æra for korleis laget ser ut no. No gjeld det å fortsetja! Kamma!
Simenstad er nemnd over som ein god tilkomst, heilt einig i det, men òg Vidar Ari Jónsson skal trekkjast fram. Verker som ei smart signering og ein spelar Kamma skal dra fin nytte av. Smart spelar og ein god fot. Eigentleg kan heile laget trekkjast fram dei siste to kampane, samtlige leverer. Udahl og Ødegård er gode på topp.
Banden leverer i takt med laget. Herleg stemning.
Jakob Michelsen og Tom Dent skal ha mykje av æra for korleis laget ser ut no. No gjeld det å fortsetja! Kamma!