Kanskje på tide å gjera noko med statistikken på heimebane, godt over halvvegs i sesongen? Éin siger har det blitt, mot Bodø/Glimt. Særs viktig kamp, der tre poeng vil gjera at Odd langsomt sakkar meir akterut og som samstundes ville gjeve Kamma vind i segla.
Om Hamkam spelar like vaksent som i seinare tid og er obs på Odds kvikke offensive spelarar, har eg trua. Berre å gi laus!
Hamkam - Odd
-
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 26 times
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 16 times
Re: Hamkam - Odd
Meget solid kamp, til tross for at vi ble spilt lavere med ti mann. Full kontroll før det, og laget fremstår mye tryggere, mer stabilt, kreativt og ballsikkert enn vi har gjort på dette nivået siden 2006-sesongen. Dette baserer jeg på flere kamper enn bare i dag.
Vi kommer til å plukke mye poeng utover høsten så lenge vi unngår skader på flere viktige spillere samtidig. Jeg spår øvre halvdel, og kort vei til Europakvalik når sesongen er ferdig.

Vi kommer til å plukke mye poeng utover høsten så lenge vi unngår skader på flere viktige spillere samtidig. Jeg spår øvre halvdel, og kort vei til Europakvalik når sesongen er ferdig.