Overganger 2025
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Re: Overganger 2025
Kristian Lien på vei inn, lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Var god for Mjøndalen før han gikk til Groningen, ålreit for KBK i høst, dog uten for mange mål. En fornuftig "Ham-Kam-signering", selv om den kanskje ikke er verdens mest spennende.
Ellers var Norheim ikke med på trening på fredag, uten at jeg vet om det har noe med overgangsryktene til Start å gjøre. De har som skrevet signert en stopper denne uka, men har ikke hørt noe om det påvirker interessen for Norheim.
Ellers var Norheim ikke med på trening på fredag, uten at jeg vet om det har noe med overgangsryktene til Start å gjøre. De har som skrevet signert en stopper denne uka, men har ikke hørt noe om det påvirker interessen for Norheim.
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Hva slags type spiss er det? Stor, rask, teknisk, møtende,GSP wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 3:44 pmKristian Lien på vei inn, lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Var god for Mjøndalen før han gikk til Groningen, ålreit for KBK i høst, dog uten for mange mål. En fornuftig "Ham-Kam-signering", selv om den kanskje ikke er verdens mest spennende.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Ikke teknisk, men alt det andre.Bændit13 wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 9:23 pmHva slags type spiss er det? Stor, rask, teknisk, møtende,GSP wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 3:44 pmKristian Lien på vei inn, lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Var god for Mjøndalen før han gikk til Groningen, ålreit for KBK i høst, dog uten for mange mål. En fornuftig "Ham-Kam-signering", selv om den kanskje ikke er verdens mest spennende.
Nei, men veldig mye fysiske kvaliteter. Også gjenstår det endel jobb med det andre.
Sterk i kroppen, ganske kjapp, bra balanse, ok på hodet. Mye mål i Obos for Mjøndalen for et par år siden som ledet til overgang til Groningen. Har ikke fått så mange sjanser der. Har noe uforløst over seg, men trenger selvtillit og å spilles god
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Hvor mange spillere må vi egentlig få inn?
Slik jeg vurderer stallen nå, så er det faktisk kun reell konkurranse på midtstopperplass og på høyre vingback.
Ekeroth, Sørås, Simenstad, Potur, Kirka og Udahl har kun konkurranse av juniorer som vel knapt har en eneste kamp på toppnivå.
Så her må det vel inn i hvert fall en venstre vingback, to på midten og en spiss (trolig også to, men kanskje avhengig av skaden til Mawa)
Slik jeg vurderer stallen nå, så er det faktisk kun reell konkurranse på midtstopperplass og på høyre vingback.
Ekeroth, Sørås, Simenstad, Potur, Kirka og Udahl har kun konkurranse av juniorer som vel knapt har en eneste kamp på toppnivå.
Så her må det vel inn i hvert fall en venstre vingback, to på midten og en spiss (trolig også to, men kanskje avhengig av skaden til Mawa)
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 27 times
De snakket i Kamerater poden om at de trengte 3-4 til som skulle være en del av 16-mannstroppen som konkurrerer om startplassene.
Jesper Skau er en av de som trener med Kamma denne uken. Defensiv midt/stopper som ikke har fått kontrakt videre i Odd etter å ha vært på utlån i Mjøndalen.
Har vært snakk på Marius Lundemo og, men jeg sku gjerne sett vi forhørte oss om Gaute Vetti i Bodø. Han trener med Åsane nå mens han er hjemme i Bergen for å få i gang kroppen etter skader. Mye potensiale og Bodø har uttalt at han kan få finne seg en ny klubb i vinter. Billig, og stor oppside. Men det er skadene da..
Jesper Skau er en av de som trener med Kamma denne uken. Defensiv midt/stopper som ikke har fått kontrakt videre i Odd etter å ha vært på utlån i Mjøndalen.
Har vært snakk på Marius Lundemo og, men jeg sku gjerne sett vi forhørte oss om Gaute Vetti i Bodø. Han trener med Åsane nå mens han er hjemme i Bergen for å få i gang kroppen etter skader. Mye potensiale og Bodø har uttalt at han kan få finne seg en ny klubb i vinter. Billig, og stor oppside. Men det er skadene da..
Vamos camaradas
Twitter/x: bergpreken
Twitter/x: bergpreken
-
Da er Kristian Lien klar. Jeg er spent, "betinget optimist" heter det vel
Ellers skal Ofkir være på vei til Sør-Korea, som jeg tipper er bedre økonomisk for både spiller og selgende klubb.

Ellers skal Ofkir være på vei til Sør-Korea, som jeg tipper er bedre økonomisk for både spiller og selgende klubb.
Fremdeles kontakt imellom oss og Start ang. Norheim. Start i rød sone økonomisk, så her blir det nok ikke dollartegn i øya på noen akkurat.GSP wrote: ↑Sun Jan 19, 2025 3:44 pmKristian Lien på vei inn, lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Var god for Mjøndalen før han gikk til Groningen, ålreit for KBK i høst, dog uten for mange mål. En fornuftig "Ham-Kam-signering", selv om den kanskje ikke er verdens mest spennende.
https://www.tv2.no/overganger/direkte/# ... -til-start
-
Snakkes om at det siste budet fortsatt er under millionen, rundt 800 000,-. Norheim legger ikke spesielt skjul på at han gjerne vil til Start, så da ender det nok opp med at den overgangen går i orden. Alwande Roaldsøy ble mer eller mindre meldt klar i går, men fortsatt ikke sett noen bekreftelse på dette (selv om spilleren selv har sagt at det blir fort et nytt lån, i HamKam.)