Skal vi forsøke å få til en fanzine med en 4-5 utgivelser i året da tro?
Første utgave er hvertfall i trykken NÅ! Den skal være klar til Viking hjemme 21 april. Det blir en kort en, men forhåpentligvis en blekke som kan inspirere flere til å skrive noen ord. Minst 1% relevans til Ham-Kam og litt sunt bondevett er det vi trenger. Så her er det bare å sende inn folkens. Utgave nr 2 er allerede under planlegging!
Throwback reisebrev? Bilder fra gamle dager? Trafikale problemer rundt Briskeby? Sportslige betrakninger? Rangering av topp 10 Kamma klistremerker? Kampdag mat i sentrum? Idrettsbyen Hamar?
Alle monner drar! Korte som lange!
Kontakt: betongb@hotmail.com
Instagram: betong_buljong
Betong & Buljong - Ny fanzine på veg!
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: Betong & Buljong - Ny fanzine på veg!
Ja, få det på!
Se om jeg har det i meg til å levere noen setninger.
Kan jeg sende slanter til oppstart noe sted?
- mr.fixit
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 17 times
Nydelig!
Vipps: 959515. Her er det mulig å støtte med en 100lapp eller kjøpe blekka samt ett lite opplag merch.
Prosjektet er selvsagt non-profitt og eventuelt overskudd vil bli donert til gatelaget. Blekka er i hus og klar for salg på kampdag mot Viking!
Vipps: 959515. Her er det mulig å støtte med en 100lapp eller kjøpe blekka samt ett lite opplag merch.
Prosjektet er selvsagt non-profitt og eventuelt overskudd vil bli donert til gatelaget. Blekka er i hus og klar for salg på kampdag mot Viking!
Paddelunde wrote: ↑Mon Apr 14, 2025 12:32 amJa, få det på!
Hjemme på påskeferie fikk jeg tak i et eksemplar på Forza i dag. Var artig lesing det! Ser fram til neste utgave!
- mr.fixit
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 17 times
Takker til alle som kjøpte blekke, merch, donerte en slant og kom med oppløftende ord. Dette er forhåpentligvis bare starten og vi setter oss ett hårete mål om å doble sideantallet til neste utgave i juni. Det er bare å sende inn bidrag. Utgave 2 er allerde under arbeid.
Blekka kan fortsatt kjøpes i Vipps butikken 959515 eller hos Forza i Strandgata. Tar også med noen eksemplarer på bussen til Sandefjord og LsK-hallen (hvis den går).
Er også igjen 2 kaffekopper med svart motiv, 3 kaffekopper med grønt motiv og noen boksholdere!
Blekka kan fortsatt kjøpes i Vipps butikken 959515 eller hos Forza i Strandgata. Tar også med noen eksemplarer på bussen til Sandefjord og LsK-hallen (hvis den går).
Er også igjen 2 kaffekopper med svart motiv, 3 kaffekopper med grønt motiv og noen boksholdere!