Overganger 2025
-
- Has thanked: 4 times
Re: Overganger 2025
Er visst klar for spill igjen om et par uker, enig at han ikke imponerte veldig i fjor. Er norsk har jo ikke veldig mange ledige plasser på utenlands kvota kan jo bare registrere 9 vi har 2 ledige plasser
-
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 86 times
Enok Naustdal på lån til Ull/Kisa. Der spiller han sammen med storebror Brage.
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
-
Ser i h-a at Ulrik Balstad setter en 3 på terningen for vindu. Enig i det han sier om at Kongsro ikke er erstattet, Jørgen Bjørn er ikke helt enig i det mener Ekeroth er en erstatter synes han har veldig mye og gå på i defensiv posisjonering spesielt på innlegg på bakre stolpe, er brukbar offensivt er en del å gå på der også ser også ut som det blir benken fra start på Ekeroth. Savner også en defensiv midtbanespiller som er litt forskjellige fra de vi har fra før gjerne en som er en sterk ball vinner og som flytter beina hurtig
-
Flere utenlandske klubber har vist interesse for HamKams 16 år gamle stortalent Haakon Bleken Norda.
Nå kan TV 2 erfare at klubbene nærmer seg enighet om en overgang.
Det forhandles om en overgang på flere millioner kroner. HamKam skal ha etter hva vi forstår ha et ønske om en betydelig videresalgsklausul som en del av avtalen.
Synd spillere går så tidlig men sårt tiltrengte midler inn i kassa som kan brukes forhåpentligvis til sommer vindu
Nå kan TV 2 erfare at klubbene nærmer seg enighet om en overgang.
Det forhandles om en overgang på flere millioner kroner. HamKam skal ha etter hva vi forstår ha et ønske om en betydelig videresalgsklausul som en del av avtalen.
Synd spillere går så tidlig men sårt tiltrengte midler inn i kassa som kan brukes forhåpentligvis til sommer vindu
Midtbanen vår er tynn på alle måter. Både få, lite kjøtt/muskler og lite rutine.
Hva med å hente inn en kar som Kurtovic?
Han er faktisk bare 28 år og virker å være klubbløs.
Hva med å hente inn en kar som Kurtovic?
Han er faktisk bare 28 år og virker å være klubbløs.
-
Vel og merke juniorspillere, men Kasper Nordhagen (keeper) og Fabian Lesiamito (ving/vingback) har gått til Skreia. Spesielt Lesiamito har jeg hatt sansen for, og i mine øyne har han vist prov på godt talent for junior- og andrelag. Begge fikk debuten i gårsdagens kamp mot Løten, en kamp Skreia vant 5-1. Fabian scoret ett mål. En annen tidligere Kamma-junior, Linus Hatlelid Odenrud scoret 2. Totalt var 6 spillere med en fortid i Kamma på banen for Skreia.
Peter Monday (18) fra Nigeria på prøvespill. Venstreback med bra fart, fysikk og lange kast i følge Jørgen Bjørn til HA. Tilknyttet Players Solutions, dessverre. Hadde vært kult å høre hvis noen ser han i aksjon på trening.
-
Så treninga i går, søndag, men vanskelig å si noe særlig egt. Så ut som han hadde ganske god fysikk, spesielt med tanke på at han aldri hadde vært i et treningsstudio før visstnok. Bortsett fra det er det ikke så mye å si, annet enn at han i hvert fall ikke så ut til å falle igjennom på noen som helst måte