Strippa drakt ut sesongen?

Klubbdrift, ledelsen, supportere og klubben generelt
Post Reply
GulblåGrønnhvitfyr
Posts: 1
Joined: Sat May 09, 2026 3:30 pm

Strippa drakt ut sesongen?

Post by GulblåGrønnhvitfyr » Sat May 09, 2026 3:35 pm

Kun 3-poengere når spillerne har brukt Kammerat-drakta 👀

Begynner nesten å tenke at de bare må kjøre den ut sesongen av overtroiske grunner. Når det funker, hvorfor bytte? 😅

Post Reply