Begynner nesten å tenke at de bare må kjøre den ut sesongen av overtroiske grunner. Når det funker, hvorfor bytte?
Strippa drakt ut sesongen?
-
GulblåGrønnhvitfyr
- Posts: 1
- Joined: Sat May 09, 2026 3:30 pm
Strippa drakt ut sesongen?
Kun 3-poengere når spillerne har brukt Kammerat-drakta 
Begynner nesten å tenke at de bare må kjøre den ut sesongen av overtroiske grunner. Når det funker, hvorfor bytte?
Begynner nesten å tenke at de bare må kjøre den ut sesongen av overtroiske grunner. Når det funker, hvorfor bytte?