Kan være enig i at Yabre optimalt sett trenger en høyere stopper ved side av seg. Men 1.80 i høyde og god spenst/timing kan likevel være bra nok. Ndungu har erfaring fra et høyere nivå enn dette og har flere U-landskamper. Faktisk også en A-landslagssamling. Så det er ingen dårlig spiller vi har med å gjøre her. Når i tillegg Ståle går god for han, så er det som nevnt over verdt det.
Ndungu har vist gode takter på trening og har bra referanser, så jeg tror dette er en spiller vi kommer til å se ofte i år.
Overganger 2016
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 16 times
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Re: Overganger 2016
Martin Mutamba var, utifra jeg kan skjønne, en av spillerne som ble vurdert før man gikk for Ajeti i fjor. Nå er han uten kontrakt igjen, og trener med AIK U-19. Der har vel vår Jagne en del kontakter vil jeg tro. Hvordan er regelen i forhold til å hente spillere uten kontrakt? På en korttidskontrakt, frem til sommeren burde vel dette vært en mer enn god nok spiller for norsk 2. divisjon. Ståle betaler

http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... jurgarden/

http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... jurgarden/
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Man kan hente spillere som ikke har kontrakt ja. Det var jo det vi gjorde med Ajeti i fjor sånn ca i midten av mai. Tar gjerne en spiss til altså, selvom Blaka og Jagne er på vei tilbake, men Mutumba er ving, har puttet svært lite mål i karrieren og er sikkert dyr.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Ben Frogner skal ha signert i dag. Antar at det er snakk om 3. divisjonsspill først og fremst, uansett fornuftig å styrke seniorstallen. I helga spiller førstelaget, andrelaget og juniorlaget hver sin kamp i løpet av under ett døgn. Greit å ha litt å velge blant da. 

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Lokal, relativt ung og med spisskompetanse i ekstrem styrke. Grei signering for rekrutt det.GSP wrote:Ben Frogner skal ha signert i dag. Antar at det er snakk om 3. divisjonsspill først og fremst, uansett fornuftig å styrke seniorstallen. I helga spiller førstelaget, andrelaget og juniorlaget hver sin kamp i løpet av under ett døgn. Greit å ha litt å velge blant da.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004