Førstnevnte kjenner jeg veldig godt til all den tid jeg hadde gleden av å trene han noen år i oppveksten selv. Usedvanlig bra teknisk spiller som kommer fra opphold i USA (Harvard), men som har valgt å flytte hjem igjen nå for å satse videre på fotballen her. Han går etter mitt syn betydelig utpå resten av 97-kullet man har hatt i Ham Kam (HLO, Holst, Karlsen, Bratberg etc) hvertfall. Så får tiden vise om han holder nivået som kreves for å fortjene kontrakt.Quadrophenia wrote: ↑Mon Jan 22, 2018 12:03 pmCornelius Bencsik og Ingolfur Kristjansson på prøvespill denne uka meldes det.
Jeg ser at rusk i første rekke savner bredde i stallen. Jeg for min egen del savner vel så mye kvalitet. Tror man skal være forsiktig med å overvurdere hvor god Sollie Rønning er også. Jeg tror nok at han tar nivået i OBOS-ligaen ganske greit, men håper vi får på en plass en spiss med andre type ferdigheter som isolsert er minst like god (helst bedre). Må vel være ærlig å si at i enkelte kamper i fjor hvor Naglestad og Sollie Rønning spilte så ble angrepet i overkant statisk. I tillegg til dette trenger vi en tredje spiss som er minst på nivå med Beugre fra fjorårssesongen og som kan komme inn og påvirke kampbilder fra benken (og spille en hel del når skader oppstår).
Jeg ønsker meg også et klart førstevalg som kantspiller som er bedre enn de man har nå. Ser da for meg en spiller som er bedre enn de man allerede har og som evner å passere en mann 1 vs. 1. Dette synes jeg dagens Kamma-stall skriker etter. Utover dette trenger man kanskje en venstreback og selvfølgelig en reservekeeper. Midtstopperplass er jeg veldig fornøyd med. Her er både kvalitet og bredde optimal meget god.
Ser rusk nevner Mahad fra Brumunddal som en spiller man bør vurdere. Jeg synaes han er en veldig spennende spiller, men håper for hans egen del at han tar et år til i Brumunddal. Tror han vil spille relativt fast i 3.divisjon for Brumunddal noe som vil gjøre utviklingen hans godt.