Overganger 2024
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Overganger 2024
Ofkir kan bli bra. Vi hadde trengt han i går.
Kurd Rønning kan bli et veldig bra kjøp, hvis han velger oss. Men vi trenger en stopper til når lånet til Rogers går ut.
Hvem forsvinner ut?
Gonstad trenger spilletid og kan kanskje lånes ut til en OBOS-klubb. Ødegård har ikke imponert i det siste og kan kanskje sendes tilbake til Molde nå når vi har fått Ofkir.
Kurd Rønning kan bli et veldig bra kjøp, hvis han velger oss. Men vi trenger en stopper til når lånet til Rogers går ut.
Hvem forsvinner ut?
Gonstad trenger spilletid og kan kanskje lånes ut til en OBOS-klubb. Ødegård har ikke imponert i det siste og kan kanskje sendes tilbake til Molde nå når vi har fått Ofkir.
Er det avtalt en eventuell sum for Ofkir? Så han ikke blir for dyr hvis han slår til. Spørs hva slags form han er i da, om han trenger litt tid til å bli 100% eller kan gå rett inn? Må da uansett være bedre enn Mawa. Ødegård er også bedre enn Mawa, så kan vi beholde han så håper jeg vi gjør det. Selv om han ikke har imponert veldig han heller.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 27 times
Hvis noen forsvinner ut blir det Gonstad på lån.
Mawa blir. Ødegaard blir. Vil tro det prates lett med Molde om en eventuell overgang eller forlenget lån etter sesongen og.
Som tidligere nevnt, ser ikke jeg personlig Ofkir som spiss i Ham-Kam mtp hvordan vi spiller. Han er en rendyrket ving, med styrke 1 mot 1, da må de styrkene spilles på. Og de utnyttes best på kanten ved å skape sjanser for seg selv og laget.
Mawa blir. Ødegaard blir. Vil tro det prates lett med Molde om en eventuell overgang eller forlenget lån etter sesongen og.
Som tidligere nevnt, ser ikke jeg personlig Ofkir som spiss i Ham-Kam mtp hvordan vi spiller. Han er en rendyrket ving, med styrke 1 mot 1, da må de styrkene spilles på. Og de utnyttes best på kanten ved å skape sjanser for seg selv og laget.
Vamos camaradas
Twitter/x: bergpreken
Twitter/x: bergpreken
-
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 26 times
Ofkir har eg hatt sansen for lenge. Han har langt frå fått ut potensialet sitt. Det blir diskutert posisjon her, og eg må seia meg einig; kan ikkje sjå for meg at dei har tenkt å bruka han på topp. Det blir nok 5-4-1 når han speler. Men kven veit (kanskje det langsamt blir planlagt eit meir drastisk formasjonsbytte…?).
Om Michelsen og Dent får denne spelaren i gong, er det verkeleg eit kupp! Spanande.
Om Michelsen og Dent får denne spelaren i gong, er det verkeleg eit kupp! Spanande.
Oliver Kjærgaard på vei til danske Horsens! Vil for alltid bli husket for sin utrolig vakre scoring mot viking i fjor!
Klubben jobber også med å kjøpe svenske Anton Ekeroth i retur. 22 år gammel venstre back!
Klubben jobber også med å kjøpe svenske Anton Ekeroth i retur. 22 år gammel venstre back!
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Anton Ekeroth inn. Meget rask spiller med ålreit fot. Litt mer mangler defensivt. 100 seniorkamper allerede som 22-åring så her har vi en spiller med stort potensiale. Kongsro skal ikke slippe seg mye ned nå. En konkurranse som er veldig velkommen.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Oskar Stenberg Øien har gått til Fu/Vo. Oskar har 11 kamper for andrelaget i år, så vil jo merkes der (så kommer det alltid inn nye spillere på sen-sommeren). Bror Emil, som spilte i Ham-Kam fram til i vinter, eller muligens fjor sommer, har også gått til Fu/Vo. Begge har fått debuten allerede. Ellers ser jeg på NFF sine sider at vi har en G17-spiller som har gått til Bodø/Glimt, samtidig som vi har henta en spiller på samme alder fra LSK.
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Juniorspiller, men Oliver Enoksen er klar for Ham-Kam:
https://www.hamkam.no/nyheter/enoksen-v ... -og-hamkam
Var kaptein på LSK u17.
Ser også at Sander Fonnås Phillips joiner oss fra Tynset.
Så da kan vi konkludere med at alt fra Romerike til Trønderlag er vårt?
https://www.hamkam.no/nyheter/enoksen-v ... -og-hamkam
Var kaptein på LSK u17.
Ser også at Sander Fonnås Phillips joiner oss fra Tynset.
Så da kan vi konkludere med at alt fra Romerike til Trønderlag er vårt?
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004