Lørdag 12. april 15:00, Stampesletta.
Det er meldt knall vær og det er satt av 300 ståplasser til oss, så det kan bli en fin dag for de som tar turen.
Lillehammer tok seg videre i cupen etter å ha slått ut Løten på straffer. I serien har har 1 seier og 1 uavgjort.
Vi stiller sikkert med en del av de som har vært på benken i serien, Orrhaug Larsen, Potur, Roaldsøy, Utkilen, de Ornelas, Kirka, Mawa, Mengshoel. Fint om også Nilsson, Osnes-Ringen og Gonstad spiller slik at de får flere minutter. Rekrutt har ingen kamp før lørdag 19. tror jeg, så ingen vits å spare på noen sånn sett.
12-kaffen sier det skal settes opp buss, men det står ingenting på https://briskebybanden.pameldinger.no/
Bingotipset herfra blir 5-2 seier til oss, Mawa x 2, Kirka x 2 og Mengshoel.
Runde 2 spilles torsdag 24.4 i følge hovedterminlista fra NFF
Lillehammer - Ham-Kam
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Re: Lillehammer - Ham-Kam
Ingen buss dessverre. Ta toget!SpellSpar wrote: ↑Wed Apr 09, 2025 9:26 amLørdag 12. april 15:00, Stampesletta.
Det er meldt knall vær og det er satt av 300 ståplasser til oss, så det kan bli en fin dag for de som tar turen.
Lillehammer tok seg videre i cupen etter å ha slått ut Løten på straffer. I serien har har 1 seier og 1 uavgjort.
Vi stiller sikkert med en del av de som har vært på benken i serien, Orrhaug Larsen, Potur, Roaldsøy, Utkilen, de Ornelas, Kirka, Mawa, Mengshoel. Fint om også Nilsson, Osnes-Ringen og Gonstad spiller slik at de får flere minutter. Rekrutt har ingen kamp før lørdag 19. tror jeg, så ingen vits å spare på noen sånn sett.
12-kaffen sier det skal settes opp buss, men det står ingenting på https://briskebybanden.pameldinger.no/
Bingotipset herfra blir 5-2 seier til oss, Mawa x 2, Kirka x 2 og Mengshoel.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
-
- Has thanked: 3 times
Ser kampen irriterer meg veldig over Kirkevold ser totalt uinteressert ut og har et elendig kroppsspråk, skulle aldri ha gitt han en ny 2 års kontrakt etter den gode 2023 sesongen har dessverre ikke vist noe som helst etter den sesongen. Når han får muligheten til å vise seg frem i dag så er han dessverre milevis unna det nivået som trengs.
-
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 86 times
Ikke bare Kirka som ikke imponerte i dag, men han var kanskje den som var mest nødt til å vise noe, og det gjorde han ikke, ikke i dag heller.
Det som derimot er litt imponerende, til tross for at det var Lillehammer og første runde i cupen, er antallet unge spillere som avsluttet kampen, og som alle også er en del av a-stallen i hverdagen. Ved kampslutt var Mads Orrhaug (19), David de Ornelas (16), Julian Gonstad (18) og Olav Mengshoel (16) på banen, sammen med Leo Utkilen på 20 og Arne Ødegård på 21. I tillegg startet William Osnes-Ringen (18) kampen. Og, i de to første kampene i serien har Gonstad og Osnes-Ringen startet, mens Orrhaug har fått ett innhopp. Legg til at Aksel Potur er 22, Alwalde Roaldsøy er 20 og Ekeroth er 23, så har vi muligheten til å stille et rimelig ungt lag i løpet av sesongen. Selv om det kanskje er greit at ikke alle disse ender opp med å spille samtidig
Ser vi bakover tror jeg vi skal gå ganske langt tilbake i tid før vi ser at Kamma har hatt såpass mange unge spillere i stallen samtidig, og som alle kan ende opp med minutter i eliteserien i løpet av sesongen. Og, DET er positivt det!
Det som derimot er litt imponerende, til tross for at det var Lillehammer og første runde i cupen, er antallet unge spillere som avsluttet kampen, og som alle også er en del av a-stallen i hverdagen. Ved kampslutt var Mads Orrhaug (19), David de Ornelas (16), Julian Gonstad (18) og Olav Mengshoel (16) på banen, sammen med Leo Utkilen på 20 og Arne Ødegård på 21. I tillegg startet William Osnes-Ringen (18) kampen. Og, i de to første kampene i serien har Gonstad og Osnes-Ringen startet, mens Orrhaug har fått ett innhopp. Legg til at Aksel Potur er 22, Alwalde Roaldsøy er 20 og Ekeroth er 23, så har vi muligheten til å stille et rimelig ungt lag i løpet av sesongen. Selv om det kanskje er greit at ikke alle disse ender opp med å spille samtidig

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.