VIF - Ham-Kam
VIF - Ham-Kam
Fredag 16.5, 20:00, Sponsornavn arena
Fotballens festdag - men møter Kamma opp til fest?!
Før kampen er opplegget klart; Tårnet på Økern, med busser fra Hamar og kampbillett til en fin-fin pris. Banden inviterer også til samling på Stortorget fra 14 og utover før bussa går. Oslo-folka støtter også opp om Tånet-happeningen. Vanlig billettinfo finnes her.
Opplegget inne på Intility har blitt rotete de 4 gangene vi har spilt der siden opprykket, denne gangen håper jeg at vi klarer å få samlet de som vil lage liv og at de andre kan sitte over/på sidene.
Vi har møtt VIF 5 ganger de siste 3 åra og det har endt i 2 uavgjort og 3 strake tap. På høy tid med en seier nå!
VIF har starta ganske så ræva i år med 2 seiere, 1 uavgjort og 4 tap, pluss en hysterisk cup exit. Riisnæs er vel ute med karantene etter rødt kort i går.
Tipper vel laget ser ganske likt ut som i går, selv om vi i en ideell verden kunne satt ut noen av de som ikke presterte i går. Kvaliteten på benken er dessverre ikke helt der.
Ham-Kam 2 møter LSK2 borte i morgen, tirsdag.
De som skal ut i aksjon før oss på fredag er; Godset-Bryne, TIL-Glimt, RBK-Haugesund, FFK-FKUM, Molde-KBK, Viking-Sandefjord og Brann-Sarpsborg. Bryne, KFUM, Haugesund og Tromsø kan jo fort gå på tap her, så med 3 poeng kan vi gå forbi KFUM og havne likt med TIL og VIF.
Det er meldt knallvær, så jeg håper å se mange kamerater både på Tårnet og på kamp!
Fotballens festdag - men møter Kamma opp til fest?!
Før kampen er opplegget klart; Tårnet på Økern, med busser fra Hamar og kampbillett til en fin-fin pris. Banden inviterer også til samling på Stortorget fra 14 og utover før bussa går. Oslo-folka støtter også opp om Tånet-happeningen. Vanlig billettinfo finnes her.
Opplegget inne på Intility har blitt rotete de 4 gangene vi har spilt der siden opprykket, denne gangen håper jeg at vi klarer å få samlet de som vil lage liv og at de andre kan sitte over/på sidene.
Vi har møtt VIF 5 ganger de siste 3 åra og det har endt i 2 uavgjort og 3 strake tap. På høy tid med en seier nå!
VIF har starta ganske så ræva i år med 2 seiere, 1 uavgjort og 4 tap, pluss en hysterisk cup exit. Riisnæs er vel ute med karantene etter rødt kort i går.
Tipper vel laget ser ganske likt ut som i går, selv om vi i en ideell verden kunne satt ut noen av de som ikke presterte i går. Kvaliteten på benken er dessverre ikke helt der.
Ham-Kam 2 møter LSK2 borte i morgen, tirsdag.
De som skal ut i aksjon før oss på fredag er; Godset-Bryne, TIL-Glimt, RBK-Haugesund, FFK-FKUM, Molde-KBK, Viking-Sandefjord og Brann-Sarpsborg. Bryne, KFUM, Haugesund og Tromsø kan jo fort gå på tap her, så med 3 poeng kan vi gå forbi KFUM og havne likt med TIL og VIF.
Det er meldt knallvær, så jeg håper å se mange kamerater både på Tårnet og på kamp!
Re: VIF - Ham-Kam
Håper på et lag som går hardt ut. Gjerne litt annerledes som Mares, Bjarnason, Granath som midtstoppere. Sjølstad som anker. Sørås som indreløper og Simenstad på høyre back. Er muligheter for å rullere på posisjoner, men stoler fortsatt på at Michelsen kan mer enn meg!
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 122 times
- Been thanked: 145 times
Går mot 1500 bortesupportere. Må vel sies å være bra mtp senere kamptidspunkt og en ganske dårlig start.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Var to dårlige lag som møttes i kveld. Ballmist på begge lag. Mares sin doble pasningsfeil var urovekkende. Roaldsøy viser hva han kan i dag. Gjennomspillet til Mawa før pause er supert. Håper på samme ENGAsjement mot molde.
Deilig, selv om det er noen defensive minus-inngripener her og der, er det herlig å se en kollektivt god laginnsats igjen, pluss at de faktisk tør å gjøre litt med ballen innimellom også. Vi er et jevngodt lag med Vålerengen selv om de har noen individuelle ferdigheter. Deilig å se Roaldsøy plukke opp andreballer og Lien være litt Shithouse. Ekeroth har litt oppside, det gir meg håp! Synes jeg så litt av det Kamma jeg har savnet i år, og at de er et LAG
Det gir meg tro i kampen om overlevelse. Applaus til banden.

-
God fremgang etter de siste kampene, og endelig en kamp med nerve. Kan se ut som Roaldsøy er i ferd med å kapre en fast plass på midten. Blitt mer usikker på Sørås som jeg mener er for lik Roaldsøy, og ikke tilfører det laget trenger. Går tregt og blir for mye støttepasninger..