Sesongen 2026
- SpellSpar
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 94 times
Re: Sesongen 2026
LSK hjemme flyttet til søndag 24.5 kl 14:00, men "kan bli flyttet avhengig av resultater i NM" i følge NFF. Uten at jeg skjønner hvordan det henger sammen. LSK skal møte vinneren av cupen 26, men denne kampen er satt opp 31.5. Så hva som skulle føre til at vår kamp mot LSK flyttes enda en gang skjønner jeg ikke og NFF gir ingen forklaring. Og Bodø borte nevnes ikke.
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... te-kamper/
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... te-kamper/
- SpellSpar
Mats Pedersen fikk debuten og spilte hele kampen for FF Jaro i 1-0 tapet i serieåpninga hjemme mot FC Lahti på lørdag. Ser at det også er 2 andre nordmenn der, Fabian Østigård Ness (tidligere Strømmen, Grorud, Start) og Jesper Svenungsen Skau (Odd, Mjøndalen).
Olav Dobloug Mengshoel har spilt noen treningskamper (1 start, 5 innhopp) for Eidsvold TF, men fikk sin ordentlige debut som innbytter i går hjemme mot Lørenskog. Det ble 18 minutter på Olav og kampen endte 0-0.
Mads Orrhaug Larsen og David de Ornelas fikk ikke sine offisielle debuter for Raufoss ettersom gårsdagens bortekampen mot Egersund ble utsatt på grunn av uvær. Vanskelig å finne kampreferat eller startoppstillinger fra Raufoss sine treningskamper, så vet ikke hvor mye Orrhaug Larsen har vært involvert i oppkjøringen.
Olav Dobloug Mengshoel har spilt noen treningskamper (1 start, 5 innhopp) for Eidsvold TF, men fikk sin ordentlige debut som innbytter i går hjemme mot Lørenskog. Det ble 18 minutter på Olav og kampen endte 0-0.
Mads Orrhaug Larsen og David de Ornelas fikk ikke sine offisielle debuter for Raufoss ettersom gårsdagens bortekampen mot Egersund ble utsatt på grunn av uvær. Vanskelig å finne kampreferat eller startoppstillinger fra Raufoss sine treningskamper, så vet ikke hvor mye Orrhaug Larsen har vært involvert i oppkjøringen.
- SpellSpar
Mats Pedersen fulgte opp med 90 minutter i 0-0 kampen borte mot VPS. Siden den gang har han så vidt jeg kan se ikke vært i troppen de neste 3 kampene, så spørs om han ikke er skadet?
Olav Dobloug Mengshoel har siden sist fått ytterligere 3 innhopp for Eidsvold Turn, så det virker som han ikke er så langt unna startelleveren.
Mads Orrhaug Larsen har fått 2 innhopp for Raufoss, en hel omgang nå sist mot Hødd. De Ornelas har vært ubenyttet reservere i 3 kamper.
Olav Dobloug Mengshoel har siden sist fått ytterligere 3 innhopp for Eidsvold Turn, så det virker som han ikke er så langt unna startelleveren.
Mads Orrhaug Larsen har fått 2 innhopp for Raufoss, en hel omgang nå sist mot Hødd. De Ornelas har vært ubenyttet reservere i 3 kamper.
-
GSP
- Has thanked: 83 times
- Been thanked: 104 times
Mads Pedersen har vært skadet, det var et lite håp om at han skulle være klar til kampen nå i helga, men i og med at han ikke var med kom antagelig den kampen litt for tidlig.
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
- SpellSpar
NFF kuker det til igjen. Nå er LSK hjemme flytta tilbake til 2. pinsedag mandag 25. mai 17:00.
Aalesund borte blir fredag 29.5 19:00.
Rosenborg hjemme 5.7 er utsatt, ingen ny dato.
Den utsatte kampen borte mot Glimt blir onsdag 2.9 18:00.
Aalesund borte blir fredag 29.5 19:00.
Rosenborg hjemme 5.7 er utsatt, ingen ny dato.
Den utsatte kampen borte mot Glimt blir onsdag 2.9 18:00.
- SpellSpar
Mats Pedersen tilbake i fra start for FF Jaro i helga. Spilte 62 minutter og fikk 1 assist i kampen som endte 2-2. Jaro ligger nå på 9. plass med 4 poeng.
Orrhaug Larsen og De Ornelas satt på benken hele kampen da det ble 1-0 tap mot Odd på fredag. Ny kamp i morgen borte mot Egersund.
Dobloug Mengshoel kom inn i det 74. minutt da Eidsvold Turn vant 2-1 borte mot Skeid på lørdag.
Orrhaug Larsen og De Ornelas satt på benken hele kampen da det ble 1-0 tap mot Odd på fredag. Ny kamp i morgen borte mot Egersund.
Dobloug Mengshoel kom inn i det 74. minutt da Eidsvold Turn vant 2-1 borte mot Skeid på lørdag.
-
GSP
- Has thanked: 83 times
- Been thanked: 104 times
Mads Pedersen også involvert i det andre målet til Jaro, han spiller gjennom en medspiller som blir felt og får straffe. Fått en god start i Finland, sett bort fra den lille skaden som holdt han ute i noen kamper.
For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!
- SpellSpar
Mats Pedersen spilte 79 minutter i gårsdagens 2-0 tap mot FC Inter.
Mengshoel kom inn i det 70. minutt i gårsdagens 4-1 seier over Follo.
Raufoss reiste til Egersund på onsdag, tapte, og brukte ikke en eneste innbytter, så langt å reise for null spilletid for Mads og David. I dag ble det tap 0-1 mot Lyn, igjen ingen av våre ble byttet inn. Blir dårlig utbytte av dette. Vet ikke om de spiller på 2. laget til Raufoss? Edit: Jo, det gjør de. David med 3 starter og 1 mål, Mads med 3 starter. Men de gjør det jo like elendig, ligger sist i samme pulje som Ham-Kam 2.
Mengshoel kom inn i det 70. minutt i gårsdagens 4-1 seier over Follo.
Raufoss reiste til Egersund på onsdag, tapte, og brukte ikke en eneste innbytter, så langt å reise for null spilletid for Mads og David. I dag ble det tap 0-1 mot Lyn, igjen ingen av våre ble byttet inn. Blir dårlig utbytte av dette. Vet ikke om de spiller på 2. laget til Raufoss? Edit: Jo, det gjør de. David med 3 starter og 1 mål, Mads med 3 starter. Men de gjør det jo like elendig, ligger sist i samme pulje som Ham-Kam 2.
Sandberg til VM.
Jeg tror nok ikke at han blir en del av troppen men om så skulle skje.; hvordan er godtgjørelsen? Får han betalt? Får klubben penger? De fleste klubber og spillere ville vel betalt for å fått en plass
Jeg tror nok ikke at han blir en del av troppen men om så skulle skje.; hvordan er godtgjørelsen? Får han betalt? Får klubben penger? De fleste klubber og spillere ville vel betalt for å fått en plass