Fredrikstad 16. mai

Bussturer, avtale samkjøring etc.
Post Reply
User avatar
SpellSpar
Posts: 497
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 91 times
Been thanked: 88 times

Fredrikstad 16. mai

Post by SpellSpar » Tue May 05, 2026 10:25 pm

Briskebybanden inviterer i år hele Kamerater familien til årets store 16. mai fest i Fredrikstad!

Dette er et arrangement for hele familien, hvor vi samler alle mann i "Værste Hangarn" i Fredrikstad før kamp, med god mat og drikke. Det vil og bli underholdning fra scene med loddsalg og auksjoner!

Vi setter opp busser fra Briskeby, som tar deg trygt fram og tilbake! Bussene stopper og i Oslo klokka 11.00!

Vi håper du vil bli med og gjøre dette til en skikkelig god opplevelse for alle Kamerater!

Avreise 09:30/11:00/12:30 fra Hamar med stopp i Oslo. Detta blir bra!

https://briskebybanden.pameldinger.no/nb

User avatar
SpellSpar
Posts: 497
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 91 times
Been thanked: 88 times

Re: Fredrikstad 16. mai

Post by SpellSpar » Wed May 06, 2026 10:42 am


User avatar
SpellSpar
Posts: 497
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 91 times
Been thanked: 88 times

Re: Fredrikstad 16. mai

Post by SpellSpar » Thu May 14, 2026 7:44 am

𝘿𝙀𝙏 𝙏𝙄𝙆𝙆𝙀𝙍 𝙈𝙊𝙏 𝙁𝙊𝙏𝘽𝘼𝙇𝙇𝙁𝙀𝙎𝙏! ⏰

Om 4 dager samles vi i Fredrikstad for å ha tidenes fotballfest på fotballens nasjonaldag - 16. mai!

Bussene fra vår gode samarbeidspartner Elverum Turbuss står klare for å frakte oss trygt til og fra Hamar/Oslo - Fredrikstad! Velg ønsket avreise på påmeldingen, så får du en behagelig tur med oss!

Lokalet «Værste Hangarn» er klare for å ta i mot oss fra klokka 12 med god og variert mat og drikke!

Fra scenen venter det underholdning i form av loddsalg og auksjoner, før festen fortsetter på Fredrikstad Stadio!

Som medlem i Briskebybanden får du buss og inngang til arrangment 𝙛𝙤𝙧 𝙗𝙖𝙧𝙚 𝟮𝟱𝟬𝙠𝙧, og for ikke-medlemmer av Briskebybanden 𝙛𝙤𝙧 𝙗𝙖𝙧𝙚 𝟯𝟱𝟬𝙠𝙧! Det hadde ikke vært mulig å gjøre dette billigst mulig for alle uten god støtte og spons, fra våre gode sponsorer og klubb, Ham-Kam! Tusen hjertelig takk!

𝙑𝙞 𝙣æ𝙧𝙢𝙚𝙧 𝙤𝙨𝙨 𝟮𝟬𝟬 𝙨𝙤𝙡𝙜𝙩𝙚 - 𝙢𝙚𝙣 𝙝𝙫𝙤𝙧 𝙛𝙚𝙩𝙩 𝙝𝙖𝙙𝙙𝙚 𝙙𝙚𝙩 𝙞𝙠𝙠𝙚 𝙫æ𝙧𝙩 𝙢𝙚𝙙 𝟰𝟬𝟬 𝙆𝙖𝙢𝙚𝙧𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙞 𝙁𝙧𝙚𝙙𝙧𝙞𝙠𝙨𝙩𝙖𝙙? 😮‍💨

𝐁𝐢𝐥𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐢𝐥 𝐚𝐫𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭: https://briskebybanden.pameldinger.no/nb

𝐊𝐚𝐦𝐩𝐛𝐢𝐥𝐥𝐞𝐭𝐭 𝐢 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐫𝐢𝐤𝐬𝐭𝐚𝐝 - 𝐕𝐄𝐋𝐆 𝐅𝐄𝐋𝐓 𝐅: https://ffk.ticketco.events/no/nb/event ... &version=m

𝘽𝙡𝙞 𝙢𝙚𝙙 𝙤𝙨𝙨 𝙥𝙖̊ 𝙚𝙣 𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣𝙩𝙡𝙞𝙜 𝙛𝙤𝙩𝙗𝙖𝙡𝙡𝙛𝙚𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙝𝙚𝙡𝙚 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙞𝙚𝙣! 💚

Post Reply