Levanger - HamKam
-
- Been thanked: 7 times
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
Re: Levanger - HamKam
Faen. Dette blir nedrykkstrid. Er det forøvrig mulig å være så sinnsykt svake på innlegg imot? Er jo nærmest tragikomisk.
-
- Been thanked: 7 times
Nedrykksspøkelset har surra i bakhuet mitt de siste ukene og.
Inntil i dag har resultatene isolert sett vært akseptable, men ingen seier og så få mål over så mange kamper begynner å bli symptomatisk.
Inntil i dag har resultatene isolert sett vært akseptable, men ingen seier og så få mål over så mange kamper begynner å bli symptomatisk.
Det er greit å gå for seier når man har en mann mer, setter 3-3 og har momentum i kampen. Men det er jo lov å være bittelitt taktiske da! Ikke tømme seg totalt!
Positivt er at vi setter 3 mål, selv om vi burde hatt flere. Negativt er at etter en god forsvarskamp sist så er det helt natta i dag.
Vi er i ferd med å befeste oss som et lag på nedre halvdel i alle fall. Så får tiden vise om vi klarer komme oss ut av verste bunnstriden.
Positivt er at vi setter 3 mål, selv om vi burde hatt flere. Negativt er at etter en god forsvarskamp sist så er det helt natta i dag.
Vi er i ferd med å befeste oss som et lag på nedre halvdel i alle fall. Så får tiden vise om vi klarer komme oss ut av verste bunnstriden.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
En jævla spesiell kamp. Forbanna skuffende. Vi skriker etter en defensiv midtbane som kan rydde unna på midten.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Er forsåvidt enig i det, men synes ikke det var det største problemet i dag og heller ikke så langt denne sesongen. Vi er alt for sårbare på innleggsituasjoner imot. Omarsson har ikke levert som jeg hadde håpa så langt.Quadrophenia wrote: ↑Sun Apr 29, 2018 10:31 pmEn jævla spesiell kamp. Forbanna skuffende. Vi skriker etter en defensiv midtbane som kan rydde unna på midten.
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Jeg synes det er så lett å få spilt ut til kantene høyt i banen, her burde vi stresset ballfordelerne på midten mer, i går gjeldende Jo Sondre Aas. I tillegg får kantene vi spiller mot mye rom pga for dårlig press fra vingene våre og backene. Spesielt på 2-2-målet i går så man dette. Plutselig løp store deler av laget langt mindre og de fikk tid og rom til å spille seg lett ut på kanten og fikk legge inn uforstyrret og da det i tillegg er for dårlig markering i boks blir det mål. Man kan ikke slippe seg ned slik på det nivået her.Corrales wrote: ↑Sun Apr 29, 2018 10:52 pmEr forsåvidt enig i det, men synes ikke det var det største problemet i dag og heller ikke så langt denne sesongen. Vi er alt for sårbare på innleggsituasjoner imot. Omarsson har ikke levert som jeg hadde håpa så langt.Quadrophenia wrote: ↑Sun Apr 29, 2018 10:31 pmEn jævla spesiell kamp. Forbanna skuffende. Vi skriker etter en defensiv midtbane som kan rydde unna på midten.
Jeg var så forbanna i går at det var vanskelig å tenke konstruktivt, men det er bra ting å ta med seg fra i går. Abu gjør sin andre gode kamp på rad og begynner å finne sin rolle i angrepet. Jaro er en klassekeeper og fremstår som den lederen og klassekeeperen jeg håpte han skulle være på det nivået her. Jevne Hagen var god og jeg tror savnet av Nico ikke blir så stort som først fryktet. Vi putter 3 mål og kommer til massevis av sjanser. I perioder, spesielt i førsteomgang spiller vi svært god angrepssfotball med høyt tempo, gode kombinasjoner og raske overganger. I tillegg er mange dødballer veldig farlige.
Jeg har fortsatt trua og tror, med noen justeringer nå, så kan det her bli veldig bra.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004