Det er moro å lese andre sine betraktninger om enkeltspillere.

Drøyt å kalle PVM for en import....Gjendineggen wrote: ↑Wed Mar 13, 2019 9:16 pmEr litt over 90% enig. Hadde muligens valgt PVM fremfor Palle. Begrunnelsen er at jeg først begynte å følge Kamma tett året etter vi rykka opp fra 2. div i Alta. Og at PVM har kommet hjem, trekker også opp.
Det er moro å lese andre sine betraktninger om enkeltspillere.![]()
Hadde jeg regnet med norske spillere tror jeg PVM hadde vært på laget ja. Kanskje Haagenrud inn for Eddie også. Og muligens Olsen inn for Felix. Blir en langt vanskeligere oppgave da. Det her laget var ganske greit å ta ut faktisk.Gjendineggen wrote: ↑Wed Mar 13, 2019 9:16 pmEr litt over 90% enig. Hadde muligens valgt PVM fremfor Palle. Begrunnelsen er at jeg først begynte å følge Kamma tett året etter vi rykka opp fra 2. div i Alta. Og at PVM har kommet hjem, trekker også opp.
Fikk tydeligvis ikke med meg at det var import det var snakk om. Prestasjon bare det. Må ha glemt det underveis mens jeg leste artikkelenrusk wrote: ↑Thu Mar 14, 2019 8:11 amDrøyt å kalle PVM for en import....Gjendineggen wrote: ↑Wed Mar 13, 2019 9:16 pmEr litt over 90% enig. Hadde muligens valgt PVM fremfor Palle. Begrunnelsen er at jeg først begynte å følge Kamma tett året etter vi rykka opp fra 2. div i Alta. Og at PVM har kommet hjem, trekker også opp.
![]()
Ikke til forkleinelse for Palle, men han skal vel være rimelig langt unna en plass på et beste HamKam-lag gjennom tideneGjendineggen wrote: ↑Thu Mar 14, 2019 7:46 pmFikk tydeligvis ikke med meg at det var import det var snakk om. Prestasjon bare det. Må ha glemt det underveis mens jeg leste artikkelenrusk wrote: ↑Thu Mar 14, 2019 8:11 amDrøyt å kalle PVM for en import....Gjendineggen wrote: ↑Wed Mar 13, 2019 9:16 pmEr litt over 90% enig. Hadde muligens valgt PVM fremfor Palle. Begrunnelsen er at jeg først begynte å følge Kamma tett året etter vi rykka opp fra 2. div i Alta. Og at PVM har kommet hjem, trekker også opp.
![]()
![]()
Jeg har forsøkt å trå varsomt, men nå gikk det litt over streken i forhold til vær varsom-plakaten. Litt for vågalt med andre ord.