Steenslid ble tatt ut til neste rundes UEFA A-lisens kurs, så de skoa der har vært 90% på hylla ei god stund tror jeg.
Det har til tider vært shady i de bakre liker men dette knekker vi i 2.
Vi har Blaka og Mbamba på benken, sistnevnte har sett bra ut i uka, spes når det gjelder avslutninger
Molde2 - Kamma
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 144 times
Re: Molde2 - Kamma
Nå er jeg kjip, men Nico er fortsstt litt for junior. Mister mye ball. I tillegg lurer jeg på hva Kenta har drevet med i vinter. Vi har jo ikke kondis jo.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Re: Molde2 - Kamma
Greit å ta med 3 poeng hjemover, og det offensive spillet var tidvis meget bra. Dahle var offensiv sjef og vi får med backene på mange gode offensive initiativer. Synd vi er relativt lite effektive, for den kampen her skulle vært punktert allerede i første omgang. Godt å se at gutta har evnen til å krige inn et mål mot slutten av kampen. Blaka sitt mål var første gang denne sesongen vi putter etter 54min av en kamp!
Det nytter imidlertid ikke å forsvare seg slik vi gjør i denne kampen. Når begge backene og en av de defensive på midten er borte, så er det syltynt når motstanderen kontrer. Dødballer var også ganske elendig i dag, både offensivt og defensivt.
Minus også for å dra på seg unødvendige kort. Vi kan risikere å måtte spille mange kamper uten Semou og M. Hagen om de fortsetter som i dag. Hagen og Rønning sine på slutten der er en sånn som burde kvalifisere til store bidrag til bøtekassa...
Det nytter imidlertid ikke å forsvare seg slik vi gjør i denne kampen. Når begge backene og en av de defensive på midten er borte, så er det syltynt når motstanderen kontrer. Dødballer var også ganske elendig i dag, både offensivt og defensivt.
Minus også for å dra på seg unødvendige kort. Vi kan risikere å måtte spille mange kamper uten Semou og M. Hagen om de fortsetter som i dag. Hagen og Rønning sine på slutten der er en sånn som burde kvalifisere til store bidrag til bøtekassa...