Ham-Kam - Strindheim

Spillere, kamper, overganger etc.
Quadrophenia
Site Admin
Has thanked: 117 times
Been thanked: 144 times

Ham-Kam - Strindheim

Post by Quadrophenia » Thu May 26, 2016 9:37 pm

Kamp på lørdag kl. 16. Knappens første kamp fra benken. Spennende å se om han gjør noen forandringer.

På Strindheim er det lurt å følge ekstra nøye med Amund Vingelen. Han er toppskårer i avdelingen sammen med Saag i Sundet.

"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004

rusk
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ham-Kam - Strindheim

Post by rusk » Sat May 28, 2016 12:42 am

Blir spennende å se om laget ser noe annerledes ut etter Knappens første treninger. Forventer i alle fall å se masse energi i laget fra start. De siste tre kampene har vært veldig bra på det viset. Rett i strupen på motstanderen og beholde trøkket hele omgangen.

Utover det så håper jeg å se bedre andreomganger og bedre arbeid på dødballer. Og mye folk! Ser at M. Hagen er ute av troppen. Skyldes dette karantene?

Var inne på hjemmesiden til Strindheim og så at de nå nylig har signert Steffen Stegavik og Erik Rudi. Må innrømme jeg da ble oppriktig bekymret for om jeg hadde fått i meg noe jeg ikke tålte... Men det er altså slik at håndballprofilen Stegavik er på plass igjen i Strindheim. Og han kom innpå i forrige serierunde. Rudi derimot var bare en navnebror av vår tidligere kjenning.

1503 tilskuere, 3-0. Spell spar!

GSP
Has thanked: 66 times
Been thanked: 86 times

Post by GSP » Sat May 28, 2016 12:48 pm

Hagen ute på karantene ja. Tredje gule kortet sist, dvs tre kort som har kommet utenom de to som ble rødt i Nardo tror jeg. Snakka med noen Dala-spillere denne uka her, og de sa at M. Hagen var helt forjævlig å spille mot. Alltid på de, alltid på kanten fysisk og som vi ser fra tribuna å; kjeften går. Kan bli mye kort igjennom sesongen ja.

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.

rusk
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Post by rusk » Sat May 28, 2016 1:46 pm

M. Hagen har spilt seg opp nå i de siste kampene og begynner så smått å ligne på den spilleren alle har sagt han skal være. Men han må tune ned aggressiviteten et lite knepp, så slipper han kanskje å dra på seg kort i nesten hver eneste kamp. Som f.eks den mot Molde 2 hvor det er totalt unødvendig å klemme til som han gjør.

Quadrophenia
Site Admin
Has thanked: 117 times
Been thanked: 144 times

Post by Quadrophenia » Sat May 28, 2016 3:52 pm

Tipper Lehne Olsen går inn for Hagen og Rise inn for Ndungu og vi får dette laget: Holst-J.Hagen, Yabre, Ødegård, Rise-Mbamba, Lehne Olsen, Semou, Dahle-Jagne,Rønning

"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004

Corrales
Been thanked: 2 times

Post by Corrales » Sat May 28, 2016 5:50 pm

Håpløst av Knappen å bytte ut Jagne. Hvor er viljen til å vinne? Så lave som Strindheim tidvis var og med så stort behov som Kamma har for 3 poeng så er det rett og slett feigt at man ikke tar ut en defensiv spiller. Sesongen er kjørt nå.

Gullerud

Post by Gullerud » Sat May 28, 2016 5:55 pm

Thats it?

Corrales

Post by Corrales » Sat May 28, 2016 6:32 pm

Sjanseløst med opprykk.

anonymous1918
Has thanked: 5 times
Been thanked: 16 times

Post by anonymous1918 » Sat May 28, 2016 6:35 pm

Når det gjelder Jagne så slet han med lysken.

Corrales

Post by Corrales » Sat May 28, 2016 6:39 pm

Aha! Da var jeg nok litt tidlig ute med å slakte Knappens disponeringer mot slutten. Dette er i ferd med å bli en frustrerende sesong. Man føler at laget har et stort potensiale, men sliter med å få det ut stabil basis.. I dag var den manglende effektiviteten nesten tragikomisk.

Post Reply